fredag 29 februari 2008

The week

Ja vill inte åka hem... Javill stanna här.. Trivs som satan.. Bor trångt i en liten etta. Men det gör ingenting.. Det är så underbara människor som bor här så det går så himla bra =)

Tisdags var vi och hälsa på min såkallade blinddate Mackan. Han var trevlig, fint kök hade han alla fall ;) Men det verkar inte gå nåt vidare med den saken. Så det är bara att mova on lixom =)

Onsdags var vi och kollade på när Jonas och Mackan tränade innebandy. Dock inte så skoj eftersom juniorerna var med. Bidde inte så mycket "match" av det hela.

Igår var vi och shoppade på A6.. Mycket trevligt faktiskt. Större än vad jag trodde. Var ju mer än 10 år sen jag var där så dom hade byggt ut en hel del =)
Sen åkte jag och Theza till min Faster i Falköping medans Jonas åkte på träning. Hon hade plockat lite grejor från jobbet som jag fick. Ett par foppaballerina, ett par låg stövlett, en vit riktigt snygg väska. Så ja är riktigt nöjd med gårdagen faktiskt =)

Idag ska vi till Jonas bror och spelapoker. LUGN! Jag ska inte spela =P
Hoppas på att nån av mina sambos åker ut fort så vi kan spela 500 eller nåt =)
Kan bli så att det blir lite alkoholhaltiga drycker med. Men det är inte bestämt än.. Eller dom andra ska, men jag vet inte riktigt än??

Pratade med Kao igår med. Hon ringde från Thailand. Såå himla kul att höra att hon mår bra och att hon är lugn och inte känner sig stressad osv.. Himlans skoj att prata med henne =)
Ewe är hemma själv i norge med "småflickorna" eftersom Kao är i Thailand och Anna i Sverige. Eller Anna kanske har kommit tillbaka?? Vet ej. Men men.. Saknar dom i vilket fall som helst =)

Ja, imorn bär det av hemmåt igen... Ska jobba på söndag =(
Känner inte alls för det.. Skulle vilja va här... Kanske har hittat ett ställe att flytta till ;) Who knows?? Haha.. Skulle faktiskt kunna tänka mig det tror jag =)

*Älska de du kan. Rör vid de du kan nå ut till. Låt de andra gå*

Inga kommentarer: