måndag 17 mars 2008

Home sweet home...

..tänk om man kunde säga så.. så gött de vore.
Jo, idag bidde de hemfärd, för mig alla fall, pluttan stannade kvar.
Sov till ca 13.30 sen bidde det lite kaffe och morgoncigg med mammsen, mat och hemfärd.

Hanna och Tobbe va här och kollade på Hide & Seek. Den va lite bra faktiskt, får väl 4/5 alla fall.
Dom åkte precis, så nu blir det sängen för min del. Trött som attan e ja.

Känns lite tomt här måste jag säga.. Ingen katt som stör en och liggen på datorn. Ingen som kommer och lägger sig och spinner och gosar med mig sen.. Usch! Ensamt e de =(

Imorn blir det att träffa min kära ängel Evelina =) Sen blir det en färd till Rimmat igen. Ska jobba tisdag-onsdag =) Fått några timmar framöver. Rätt skönt att veta, händer ju inte så ofta menar jag!! Men snart e de sommar och då har man ju ett schema att gå på alla fall. *Underbart*

Nehepp.. nu ska jag krama kudden. Zzzzzzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: