onsdag 2 april 2008

Blandat

Ja, jag lovade ju att lägga in lite bilder från i fredags. Så här är några..








Eva-Lena & Eva på danshumör =)
Lindha & Jocke försöker göra sig på bild =P
Så gulligt! Mor & Son =)
EVA! Stöter du på E-L:s son?? *Hmmm*











Och så måste jag ju oxå passa på att gratta lilla Lindha idag med. 22 år GAMMAL!!! haha.. grattis grattis till dig!! *hurra hurra hurra*





Nu är man ju då hemma i gettot igen. Blir väl att åka tillbaka till Rimmat på fredag för att följa med och hämta mormor som får komma hem då. Om inget annat sker förstås. Hoppas att hon klarar av det! Skönt för henne att komma hem och faktiskt se hur pass mycket hon orkar och hur mycket bättre hon har blivit, för det har hon lite svårt att se. Men så är det kanske?



Idag är det bara 3 veckor kvar.... hoppas bara att det går bra. Börjar bli sådär nervös igen. Trodde inte jag skulle bli det, men ack så fel jag hade!! Och älskade Kao sa att om hon är hemma så skulle hon komma *sötis* Usch!! Det är fan inget kul de här.. Fy fan säger jag!!!!!!!!!!!!!!!! Vet inte ens om jag önskar min värsta fiende det här. Och DÅ är det fan illa asså!!



Dagen som varit har jag smakat på mammas nybakade vaniljbullar *mums* Finns nog inget godare än mammas nybakade bullar =) =) =) Sen åkte vi ner och städade av lite hos mormor, snälla som vi är =) och så bar de av hemmåt för stekning av raggmunkar.. *mumsfillibabba* Sen kan jag tala om en sak för er! Nåt som jag aldrig gjort förut men som nu inte längre är främmande. Jag har bytt däck!! Haha, de va på tiden.. Så de va roligt faktiskt! Eller ja.. första däcket var la kul.. sen bidde de lite jobbigt för ryggen =) Men nu känner jag igen min lilla Keso igen =) Min fina lilla blåa bil =) =) =) =) =)

Den där glänsande blåa pärlan får avsluta detta blogginlägg =)

Ha de..

1 kommentar:

Anonym sa...

omg, snygga bilder ;P