måndag 14 april 2008

Sitter för tillfället i Jönköping hos Onas =)
Dom är iväg till hyresvärden och gaggar lite..

I torsdags hjälpte jag Ezza och flytta. Kommer bli jättefint där tror jag. Hon är ju så duktig på de där med inredning. Men shit vad ljusstakar den människan har.. Jesus kristus!!!
Fredags hjälpte jag henne lite till.. Sen blev det att åka iväg och jobba natt.. Jobbade även lördag natt.. Gick av kl 07.00, gick hem till mor min och drack en kopp kaffe med henne. Hoppade in i en dusch, fixade kaffe åt mig och far. Gick ner och väckte honom med en kopp kaffe och en bulle *snälla jag*, gjorde mig iordning och sen åkte ja in och hämtade lilla Thereze. Sen bar det av mot sherwoodskogen =) Stannade på en rastplats och drack kaffe och åt frukost och blickade ut över vättern.. Mycket mysigt måste jag säga. Solen sken, kaffet var gott och sällskapet var det inget större fel på =P
Hon hade med sig en sån där uppblåsbar säng.. Gud så stor och skön asså.. men det hade gått ur lite luft nu på morgonen så ja låg som i en grop.. *haha*
Var och spelade bowling igår med. Det var skoj. Var riktigt duktig faktiskt.. =) Men tyvärr så drog Jonas ifrån mig i 3:e serien så han vann och ja kom bara 2:a.. men huvudsaken är ju att jag slog Theza.. *haha* Sen bidde det lite 500 på kvällen, men det förlorades av mig så de var inget skoj =(

Ska åka hemmåt sen. Och ikväll blir det hockey.. Hoppas dom tar denna match asså.. fan va gött de vore =) =) =)Heja heja heja clubben, LHC e dom bästa =)



Hade fått två brev häromdan.. I det ena stog det att jag inte har rätt till ersättning från a-kassan... skit skit skit!!!!!!!!! I det andra stog det att skiten blivit framflyttat... FAN FAN FAN!!
Så det blir inte förns om 7 veckor!!! Jävla skit asså... Tycker jag har fått tillräckligt med skit nu.. Men icke sa nicke!!

Jaja... ta en dag i taget, det är det enda man kan göra nu mer!! Det där med planering finns inte med i min värld för tillfället!! ballefjong med!!

*Thats life, life sucks, get use to it*

2 kommentarer:

evitch sa...

jaha du till jönköping kan du åka å hälsa på men du kan inte åka till oslo o hälsa på din bästa vän va???? usch för dig asså!!!!=( lite avis!!!

Anonym sa...

bra bloggat om bowlingen :) var rätt lätt match om man säger så