söndag 6 april 2008

Skräckens natt!!!!!

Jobbat inatt har jag gjort. Blev skrämd av Nicke som ja jobba med.. Fy fan asså.. Vet inte om ja nånsin blivit så rädd nångång. Vi satt och pratade om Ghosthunters, och vad dom hade gjort och vart med om osv osv.. Sen sitter han och berättar allt konstigt som har hänt i huset.. Typ, en prydnaduggla som hamnar på golvet med en skräll. Vet inte vart den kom ifrån.
En dörr som är låst och larmad, så om den öppnas så larmar det på våra telefoner. Har tydligen gjort det flera gånger och dom har sprungit ut och kollat, men det är ingen där.. *creepy*
Fotsteg som hörs men när man vänder sig om så finns det ingen där. Ne helt sjukt va konstiga saker det händer i det huset.. Usch och fy.. Men alla fall.. Så fick jag ett larm, men vågade inte gå själv, så Nicke fick följa med. På vägen tillbaka till p-rummet så stampar han till i golvet och pekar mot ett fönster. På helspänn som jag var så blev ju jag självklart rädd som faaaan och skriker till och slänger mig på golvet. Men på vägen ner till golvet så hinner ja tänka *va fan ska ja på golvet att göra?* och *fy fan så dum jag är, han dumma sig ju bara* HAHAHAHAHA!!!
Satt och garva åt mig själv i säkert 20 minuter.. Men shit så jävla rädd ja blev asså.. Inte nog med det så efter ett tag så larmar det på min tele igen.. Där det står ett rumsnr där en tant gick bort typ förra veckan eller veckan innan de.. *Nicke är inte *** tomt?* *Jo vaddå rå?* *Det larmar därifrån* (för att det ska larma från ett rum måste någon trycka på larmknappen) *skämtar du med mig? står det inte batterilarm då?* *nej, det står trygghetslarm* *Ja, men svara då* *Nej det vågar väl inte ja heller* Sitter som 2 frågetecken.
*Nicke, vi måste kolla vad det är, vi måste gå upp* *äh, varför då? det är ju tomt* *ne, nicke vi MÅSTE kolla* så upp till övervåningen där larmet kom ifrån, tänder i taket och går sakta fram till dörren. Där sitter det en lapp.. Jag går lite efter Nicke. Då han säger *Javisst fan, ********** har ju flyttat in här* HAHA!!! Killen med koll asså.. Haha.. fan asså.. vet inte om ja vill jobba med honom nåt mer.. för han bara skrämmer mig!! Men men.. en minnesvärd natt fick jag alla fall *asg*

Blir nog hemfärd för mig och Mitzy idag. Vet inte om nåt mer jobb nu. Men det kommer väl.
Ska väl ner och hälsa på mormor innan ja åker hem med. Duktiga lilla mormor =)

Ja nu har jag kanske glatt nån med min otroligt dumma rädsla *hihi*
Så ha de.. till nästa gång =)

Tjolahoppsan

Inga kommentarer: