onsdag 25 juni 2008

Everything

Ja vad har jag att delge er från mitt liv och mina tankar idag då?
Jo.. midsommarhelgen var faktiskt helt okej.. Jobbade natt hela helgen med Olivia och Sofie. Mycket trevligt. Lördags var det kalas nr 2 för mig.. släkten firade mig då. Aije, Jens, Hadar, Ina, Mormor, Mimmi, Mamma & Pappa.. Fick bara saker jag hade önskat mig. Det var mycket trevligt =)
Måndags var en riktigt riktigt seg dag. Slutade 07.00 efter en lång natt.. Gick hem, sov till ca 14.00.. gick upp, ringde till tandläkaren å kolla om dom hade nån akuttid som ja kunde komma på eftersom jag har haft jätteont och gått på värktabletter sen i fredags. Och det hade dom, så stress ner till tandläkarn.. Fick penicilin.. hem till mor och äta och sen börja jobba kl 16 igen... *pust*
Inte nog med det så hade vi en vårdtagare som var riktigt jävla dum och elak.. Inte bra att ge sig på Annicken när hon är trött och stressad... *morr*
Igår jobbade jag 8-16.. men det gick rätt bra faktiskt.. hade ingenting att göra mellan 12.30-15.00.. DET var en annnning segt faktiskt.. men men... tiden gick och jag slutade och åkte hem till mitt shyffe.. J kom samtidigt.. tog mig en dusch så ja bidde människa igen.. satte på lite kaffe och blottade mina känslor som aldrig förr..
Herre min jesus så skönt de va.. Får väl se vad det ger för reultat.. ???
Ezza och Nemo kom hit på en liten kaffe.. Sen bidde det sängen för nicken var helt slut efter många jobbiga dagar.. Men ICKE att ja kunde sova.. nej nej.. somna väldigt sent.. Så idag då.. vad gör man? om ezza får nyckeln så blir det nog att åka ett par gånger fram och tillbaka mellan lägenheterna.. Men vi får väl se?

Varför är kärlek och äkta vänskap så nära för?
Är det lustigt att människor ibland blir förvirrade?
Nje.. de tycker inte jag alla fall..
Ta som mig och Ezza tex..
Hade hon varit kille så skulle våran vänskap likna ett förhållande..
Det är så närliggande så det är skrämmande!!!
Är det nån som vet nåt bra knep för att skilja dom?
Tips och råd är välkommet!!!

Just de ja..
Har ju fått ett riktigt jävla PISS SCHEMA med!!!!!!!!!!!!!
Jobbar typ varannan dag.. Skit träligt!
Men vad gör man?
Men det ska dom få höra... *morr*
Värsta schemat ja nånsin fått!
Blä på dom..

Ne nu ska Nicken dricka lite kaffe och sen finns det disk att ta hand om!!

Ewe flyttar hem till Sverige igen =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
Tjohoooo!!!!
Nu är det bara en kvar.. Hoppas på att hon tar sitt förnuft till fånga och flyttar hem och nånstans i närheten här.. =D

Ha de.....

2 kommentarer:

Tezz sa...

Mmm... mycket stolt över min kikka... både tagit sig i kragen o gått till tandis OCH blottat känslorna... men jag vill ha mer detaljer förstår du väl... din gaaalning=)
inte om tandisen då... d förstår ja nog hur d gick till=)

Puss

evitch sa...

men hallå...ja fyller år idag...
grattis till mig!!!!=)=)=)