söndag 15 juni 2008

Partybuss

Var en seg dag igår faktiskt..
Var yr, mådde illa, hade ont i huvudet!!!
Men va inte värre än att jag försökte mig på att göra nåt.
Åkte upp till Ezza.. Satt där en stund.. Vidare till Oasen och äta.. Sen vidare till stallis för en kaffe.. Sen så skulle dom åka partybuss.. Men ingen kunde ju köra för alla ville dricka.. MP körde till en början.. Raggade på småflickor och brummade runt i Åtvid *haha* (som gamla tider mina kära flickor, med vår gamla hederliga musik med, kunde inte bli bättre, var ju bara gänget och alkoholen som fattades *hihi*) Men sen skulle Nicken försöka sig på det där med att köra konstiga bussen.. haha.. det var nog en syn för gudarna kan jag tala om.. fuck va jobbigt det är när inte växlarna är som vanligt.. ne fy.. den var inte alls rolig att köra.. *blä*
Kommer nog inte ske igen.. =P

Ne nu kommer nog min en av mina favvotjejjor snart..
Hon åker ju tillbaka imöra så vi måste ju ses!!!


Ha de...

Inga kommentarer: