fredag 14 november 2008

.....

Hyresvärden kom förut och sa att hon va tvungen att stänga av elen där uppe.. så nu har jag ingen toa.. eller ja vet inte om den funkar, men de finns ju inget lyse alla fall... =(
Och dom där toanissarna vet ja inte när dom ska komma...?? Känns som att dom ska köra järnet nu för att få den färdig. Men tydligen inte?! Skulle vilja ha avdrag på hyran för att ja inte haft en normal toalett och inte kunnat använda köket på 2,5 dag typ.. Spelar ingen roll att ja har vart sjuk och inte velat använda köket. Tycker ändå att det är avdragsbart på hyran.. Framförallt som att jag inte har kunnat använda toan.. Det är jätte irriterande faktiskt.. Ibland kan det ju hända att man vaknar på natten och är kissnödig.. Då är det inte speciellt inspirerande att vakna och veta att man måste gå upp.. Kallt i trappen och sen gå på en toa som inte är ens egen! Får se om jag nämner nåt åt henne eller inte?

Ska se om jag kan flytta in alla saker i köket idag tänkte jag, om jag orkar.. Har burit in stolarna alla fall..

Nu ska ja dricka lite kaffe, se om ja klarar av det??

Inga kommentarer: