onsdag 12 november 2008

Nästan färdigt..




Nu är köket nästan färdigt.. det är bara bården som ska upp med. Det skulle hon fixa imorn. Jättefint blir det =) Det blev verkligen ett helt annat kök. Jättenöjd är jag =)
Så var dom här och rev ut toastol och rör och handfat å ja.. allt sånt.. så nu är det tomt där inne och jag får nu använda toaletten på övervåningen... Vilket inte är superkul när man spyr.. =(
Har inte varit så himlans skoj att ha massa hantverkare som låter som bara den när man är sjuk.. har haft dörren stängd till v-rummet som jag just nu även har mitt kök, badrum och sovrum i.. Så jag har allt i ett kan man nästan säga... ser ut som hejkomochhjälpmig!!!!!!
Och imorn kommer dom ju med så jag måste ju gå upp kl åtta och öppna... =( Vågar inte lämna dörren öppen.. men de får väl gå.. får gå och lägga mig sen igen..
Just nu är det väldigt väldigt synd om mig.... =( =( =( =(



Inga kommentarer: