tisdag 20 januari 2009

*Fniss*

Gårdagen spenderades med finaste flickorna Yohanna och Malin. Var inne i stan så jag äntligen fick hämta ut en ny telefon. Blev dock lite chockad när jag fick betala i butik, har aldrig hänt förut.. Men men.. Se hur länge det går innan man får lämna in den då?? Bidde även en liten shoppingrunda =) Hittade massa fina fynd. Så nu är outfiten till inflyttningsfesten klar =)

Åkte sen hem till mig för hårfärgning. Så nu är jag mitt gamla vanliga jag igen =) Mörkhårig! Niice =) Yohanna däremot gjorde en liten förändring, så hon är rödhårig nu. Men inte SÅ rödhårig. Blev faktiskt bra, men det tycker inte hon då.. Kanske vänjer sig vid det om några dagar??

Måste upplysa om att det blev 3-3 LHC-Färjestad igår med.. *hehe* Bättre än förlust alla fall =)

Dagen har jag spenderat på kontoret framför datorn. Chefen och jag satte oss klockan 8.00 och började lägga in schemat på datorn. Det låter mycket enklare än vad det är kan jag lova. Man måste lägga in hur lång restid det är, hur lång tid det tar hos vårdtagaren, hur mycket vårdtagaren är beviljad osv osv.. Så när klockan var 11.30 så var jag i princip färdig och skulle bara lägga in alla städ och sånt.. Men när jag sitter och äter lunch så kommer Nettan in och säger " Men Ann icken ifrån Norra Vi (hon kallar mig så??) är det inte bättre om vi gör såhär??" Joho då.. diskution med chefen och PANG så var allt tidigare arbete förgäves.. Så jag fick sätta mig och göra om ALLT!! Mindre skoj! Men det gick allt, då hade jag ju fått in snitsen på det hela =) Men ja.. det är låångt ifrån färdigt.. Så det blir nog en heldag till framför datorn.. Men det är okej.. Kul med lite ombyte!!

//Nicken

Inga kommentarer: