tisdag 10 februari 2009


Pratade precis med mamma som sitter hos farmor. Och det var sämre.. mycket sämre.. Mer vit, melerad på benen, mer tungandad, andninguppehåll... Fan säger jag bara.. Jag har spenderat väldigt mycket tid hos farmor den senaste veckan. Men just idag kan jag inte komma. Har ett prov jag måste göra. Och ja.. huvudsaken är ju att hon inte är själv. Men det känns förjävligt!!! Varför finns det inte en spruta i sånna här lägen för? Det går ju bara åt ett håll. Varför ska en människa behöva ligga och lida och kämpa så för? Man kan ju inte rå för att man har ett starkt hjärta.. Tycker det är så hemskt! Tänker på pappa med... Han tycker det är skitjobbigt. Det gör vi alla iofs. Men vi andra har lite mer "vana". Det har inte han. Han ser allt med helt andra ögon. Dessutom är det hans mamma! Ne fy.. Det här är ingen bra dag! Har gråten i halsen hela tiden. Vill göra saker men tar mig inte för. Tankarna går hela tiden till farmor och pappa och Marie.

Tack alla som skänkt mig/oss en tanke. Och tack för alla SMS. Tack till alla på jobbet som haft förståelse, speciellt Nettan och Helené! Tack!

1 kommentar:

Me Myself and I sa...

Gumman då, jag hoppas det snart är över....Kan bara säga att jag vet hur det är! Tänker på dig
puss puss