tisdag 31 mars 2009

Lite blandat..

La in några bilder på datorn nu och kom på att jag skulle lägga upp dom här..

Förra veckan när det var så fint väder så satt vi ute och solade (jag var ju sjuk så jag satt och frös fullt påklädd med filt, uggs och luva..) MP hade en dag hemma.. Så han passade på att slå sig
ner vid oss och hitta på lite bus..

MP tyckte det var gott att röka från flaska...
Johanna däremot tyckte inte detsamma... =)

Jag och Malin kände att det där inte var nåt för oss..


Igår tyckte jag att man skulle göra nåt av dan. Så jag tog med mig Malin och Johanna till Falerum i hopp om att hitta några kläder? Men icke! Stod där i provhytten i säkert 30 min då framförallt Johanna (men även Malin) kom och gav mig massa olika fula (tantkläder) som ja skulle prova.. Haha.. De va skoj.. Inte så fint på nu, eller ja, inte att titta på heller.. Men i framtiden kommer vi säkert ha just sånna kläder på oss.. haha.. komiskt!!
Tog faktiskt en promenad efter maten igår tillsammans med Malin. Det är alltid jobbigt i början när man går, framförallt när man går så fort... *pust & stön* Men det ordnar allt till sig sen.. =)
Så de du Malin, är inte helt omöjligt att det kan ske fler gånger =)


Nu ska jag snart åka till Schedivi i Rimforsa där mitt "andra arbete" kommer att vara.
Jag ska nämligen bli kontaktperson för en person som bor där. Det innebär i korta drag att jag ska bli dennes kompis. Hitta på saker tex baka, fika osv osv... Så jag ska träffa denne och ssk (sjuksköterskan) vid 8.30.. Sen blir det arbete på hmtj ikväll 14.30-21.30.
Ne det var nog allt!
Hej hej!!

Inga kommentarer: