lördag 28 mars 2009

Lördag=Arbete

Först måste jag bara säga Grattis till Magnus som vann Let´s Dance igår, vilket jag tyckte var helt rätt!! Tycker visst att Laila Bagge var super duktig! Men det har hon ju å andra sidan varit nästintill hela tiden. Magnus har man ju ändå kunnat se en utveckling på. Tycker absolut han var en värdig vinnare =) Så Grattis till honom =)

Fick ett väldigt väldigt skrämmande mail från min faster förut. Tycker personligen att vi människor ska sluta klanka ner på oss själva gällande vikten. (oftast övervikt) Visst, det är inte bra att vara överviktig pga av ökad risk för proppar, hjärtsvikt osv osv... Men att en normalstor människa (i mina ögon och troligen de flestas) kan stå och säga att man är tjock och framförallt framför människor som ser ut som mig eller värre. Nu har jag visserligen inga större problem med mitt utseende angående min vikt. Men tycker ändå det är lite respektlöst. Men hellre att jag ser ut som jag gör än att se ut såhär...


Menar inte att det är fel att se ut på detta sett. Det finns dom som tycker detta är fint med. Dock tillhör inte jag den kategorin. Personligen tycker jag detta är både skrämmande och äckligt! Nej, tacka vet jag lite hull =) Då finns det ju lite att beta av om man skulle vilja ;-)
Gårdagskvällen innebar arbete med en timmas övertid... stackars ****** lider med dig nåt fruktansvärt. Kan det inte få vara nog för din del nu.. Tycker du har haft tillräckligt nu!!
Dagens arbete är delad tur. Alltså 8-11 + 16-21 Morgondagen jobbar jag heldag till 17 (tror ja de va) Är skönt, då kommer jag hem skapligt och får sova med hjärtat! Lustigt det där vad fort man vänjer sig. Men jag klagar inte =)
Ne nu blir det sängläge en stund. Hej hej



Inga kommentarer: