fredag 27 mars 2009

SNÖ!!! Det var ju vår igår...

Blev väckt 5.30 av käraste Jörgen.. Tyckte INTE att jag skulle gå upp då.. Så jag la mig snällt om och somnade om igen.. Blev återigen väckt 7.30 då jag inte fick sova längre. Så då blev det bus.. Men helst plötsligt blir han trött.. haha.. så nu när jag är vaken och har duschat och allt så ligger han och sover... komiskt va =) Men han ska nog få vakna snart.. *moahaha*

Hur kan detta underliga väder vara verkligt.. Trodde jag drömde när jag tittade ut förut och såg att det var SNÖ!!! Igår tvättade jag och hängde ut tvätten... 2 underbara dagar med sol har det varit, och så kommer detta hemska väder.. Kan man bli annat än deprimerad? NEJ!!

Kvällen och helgen består av arbete. Är relativt frisk nu alla fall. Lite hosta och så fortfarande, men jag ska nog överleva =)

Fick deklarationen igår... =) Det kändes riktigt bra att läsa vad som ska komma in på kontot =)
Månaden utan lön är löst nu kan man säga + grejerna till bilen =)

Nu blir det bus igen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jävla kaniner!!!!