onsdag 1 juli 2009

Kryssningsblogga



Ja då var denna kryssning över. Haft så underbart skoj.
Dagen började för mig redan 05.45 då Jörgen gick upp eftersom han skulle på möte.
Jag kunde ju då inte somna om eftersom jag var så uppspelt. Så kl 7.00 så var jag färdigduschad och hade satt på en kopp kaffe. 8.30 var jag färdig att åka. Jättejobbigt att vänta. Men tiden gick och det var dax att hämta Daniel och Em som var söt och skjutsade in oss =) Vi hämtade då Jörgen i Gistad och vidare till stationen i Linköping. Där mötte vi upp resten av familjen och väntade på bussen. Vi träffade även på våran förra kryssningsvän Lena, som åkte med sin syster. Trevligt! Ett stopp i Nyköping som vanligt. På terminalen satte vi oss utanför för att invänta påstigning. Tiden gick och det var dax att gå ombord. Sen var det igång. Fort till hytterna och fixa sig lite och byta om eftersom vi hade klänning och skjort krav =)
Sen var det dax för buffé, och det vet ju vissa av oss hur man äter ;)
Själv var jag så förbannad på mig själv att jag inte kunde äta mer av denna underbart goda mat.
Sen var det partydax på högsta nivå.
Tänker inte skriva mer för det är inget kul att läsa. Utan jag låter bilderna tala för sig.
Kan väl säga att kvällen fortsatte på lördagen med 250kg kärlek på Gruvan.


Stort tack till alla i familjen och alla andra närvarande =)
(Bilderna blev lite fel, men det bjuder jag på..)


Daniel & Jörgen glada =)

G-son var med..

Även Alex och Fåret =)

Ström & Yo

Ström & Pastorn

Paus i Nyköping

Ja...

Pastorn =D

Flickorna dom fina =)

Pojkarna dom rara =)

Kryssningsfamiljen =)

Nu är vi ombord..

Daniel & Yo

Håkan vet inte hur man gör.. =)

MAAAAT....

*tjohooo*

En cigaaaar... =)

Smoke a cigarr..Nöjd nu Daniel??

Yo med ett av sina utförda uppdrag hon fick på bussen. Detta var att bli bjuden på en drink.

Yo med ytterligare ett utfört uppdrag. Få en autograf av en Färjanmedlem. Detta fick Alfonso stå för =)

Så fina, så fina =)

The sheriff is in town =)

Bergström & jag i den underbara solnedgången..

Måste ju ställa upp som modell ibland.. *haha*

Bjuder även på 2 fina videoklipp =)

Titta, skratta och njut =)



2 kommentarer:

danne sa...

haha...tack du!

Matte.G-sson sa...

Kul resa vi hade måste göras om :)

Mvh// Kan jag väl!!!!!