tisdag 15 september 2009

Så skönt!!!





Inte nog med att jag slapp laga mat idag så ska jag, nu när grabbarna har åkt iväg för att kolla på fotboll, ha en -ta-hand-om-mig-själv-kväll-

Känner att jag är i behov utav det.
Ansiktsmask, ansiktsscrub, varm låååång dusch, pyjamas, tända ljus och bara få vara för mig själv i två timmar. Så himla skönt!!

Varför har man inte fler sånna kvällar för?
Så dumt!
Man behöver det ibland.

Jag har aldrig tyckt om att vara själv. Det vet alla dom som känner mig.
Men nu känner jag verkligen att det är så himla skönt emellanåt.
Få fixa och dona lite, ta hand om sig själv, få vara själv, tänka.. ja you name it!
Men jag har aldrig kännt så förr.
Ensamhet är en av de värsta saker jag visste.

Ne nu är det dax att tvätta av masken, hoppa in i duschen och mysa ner sig i sängen framför tv:n sen =)

<3 underbara kväll <3

Inga kommentarer: