torsdag 5 november 2009

..........

Har inte gjort nåt vettigt sen jag gick upp. Bara suttit vid den här dumburken.
Ska snart åka till Rimmat. Ska hämta min bil som pappa fixat nu =)
Bytt bromsbelägg och olja. Gulle han =)

Så nu ska nog Keso rulla ett tag till!!
Har bestämt mig för att sälja lille Keso i vår.
Men jag vet inte riktigt vad jag vill ha istället?
Det lutar väl åt en Passat.
Men jag skulle även kunna tänka mig en Saab, någon mindre volvo typ v40 eller en Audi A6 =)
Men som sagt, lutar nog åt en Passat. Måste ju tänka på vilka jag har som kan hjälpa mig med bilen med. Och billigast delar osv osv....

Ne nu ska jag väl ta och ta tag i mitt liv och göra mig iordning och först rulla mot Rimforsa och sen mot Horn. Har faktiskt kommit på att jag inte har så lång tid kvar där. Alla fall inte på mitt vikariat. Har till den 13:e Februari. Sen vet man ju aldrig vad som händer? Och så fort som tiden går så är det ju inte så långt kvar. jobbar ca 20 dagar i månaden så räknar man så så har jag ungefär omkring 60-70 dagar kvar... och det går ju rätt fort!! Men som sagt, vad som händer sen det vet i tusan? Men hoppas gör jag ju!! På tal om det så ska jag nog ringa en av mina 1000 chefer med... =P

Have a nice day!

/Nicken\

Inga kommentarer: