torsdag 14 februari 2008

Happy Valentine´s Day

Trevligt trevligt för dom som har förhållande, men piss för dom som inte har det (men som vill)
Men jag klarar mig väldigt bra ändå faktiskt. Har ju underbara vänner. Och har man det så klarar man sig igenom en dag som denna med =)
Har faktiskt haft en toppendag. Vaknade skapligt av att Mitsy kom och väckte mig. Sen ringde Emma K och då var det att hoppa in i duschen och fixa lite och sen hämta henne, åka till kiosken och hämta ut lite kläder som ja råka beställa.. Blev dock lite besviken, men men.. Sen bidde de en halvdag med henne, mycket trevligt. Sen åkte jag ut och hämtade Ezza och Nemo å så åkte vi till Åtvid och tog en promenad. Mycket nice de med faktiskt =)
Imorn blir det att städa, eftersom jag ska ha folk här innan bowlingen på lördag =)
Ska bli himlans skoj de där asså.. =)
24 tjejer blir vi tydligen? Har inte en aning om vilka alla är, men det är skit samma. För det är så många som ja vet kommer som jag faktiskt tycker riktigt mycket om. Tycker det är så fruktansvärt kul att Thezagumman ska va med =)
Hon behöver komma ut lite =P

Ne nu ska ja gosa med Mitsy =)

Pussar å kramar på alla sjärtans dag =D

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig <3 Tack för en bra dag...Du är underbar!