söndag 30 mars 2008

Postkodmiljonären

Japps, idag var postkodmiljonären i Rimforsa =)
Himlans skojsigt tycker jag =) Så Kim Kärnfalk eller ja, hon som delar ut pengar i postkodmiljonären alla fall, hon va här tillsammans med Magdalena Graaf och delade ut massa pengar. Mycket roligt faktiskt. Kul att vara med under en tv-inspelning och se hur fejkat allt egentligen är. Visste man ju innan, men ialla fall. Det var en trevlig dag faktiskt =)
Vann ju dock inga 100.000 eller nån bil, meeeen.... det går ju bra ändå =P

Fredags blev det Björksund med Lindha. Bilder därifrån kommer nån dag...
Faktiskt roligare än vad jag hade trott. Mycket folk man kände igen som man inte har sett på år och dar. Så det var himla skoj faktiskt. Och sen fick jag ju se en av mina arbetskamrater redigt fuller med, och det var faan så skoj kan ja lova *HAHA* Så de ska hon allt få höra =P

Igår åkte jag och hämta moster Mimmi och så tog vi en tripp till Ö&B för att köpa en ny transport åt lilla Mitzy. Och hon verkade tycka om den sen när ja kom hem, så de va ju tur. Hoppas på lite lugnare bilturer med henne nu.
Sen åkte vi till Motala för att hälsa på lilla mormor som opererade sin höft i fredags. Hon mådde faktiskt bättre än vad jag hade trott. Så de va skoj å se henne och att hon kunde gå lite bättre än innan. Blir bättre och bättre för varje dag. Hon va bättre idag när mamma å pappa va där. Så jag är så glad för hennes skull =)

Idag har jag jobbat lite.. haft oförskämt lite att göra ikväll dock, men men.. så kan de va ibland.. Ska jobba imorn med. Så jag är riktigt nöjd med den här månden.

Tjolahopp..

Inga kommentarer: