torsdag 3 april 2008

Idag är det Torsdag =)

Ja, för det är det faktiskt. Har inte riktigt koll på vilken dag det är så det har jag säkert tänkt
efter på både en och två gånger idag... *haha*

Idag har det varit en rätt så innehållsrik dag för att vara mig.
Gick upp skapligt och prata lite med kära Theza innan hon skulle sova. Sen ringde VC och då bidde det bestämt att jag ska börja gå till en hjärnskrynklare. Känns rätt så skönt faktiskt. Finns väl inte så mycket mer man kan göra. Så det känns bra! Sen pratade jag en sväng med syster yster och hon tipsa om ett jobb. Började skriva ett CV men kom inte så långt... Ringde Ezza.. Ezza ringde mig.. pratade.. åkte till slut efter henne och Nemo.. satte oss på kiosken och tog en kaffe.. sen åkte hon med Johanna och Frida till AMS på nån rekryteringsmässa. Så då va jag och Nemo ute och promenerade och jag upptäckte en ny väg, skoj skoj =) Sen bar det av in till stan för att hälsa på Martin. Va där ett par timmar.. Åkte hem till gettot again.. tog en cigg på kiosken, pratade lite med MP. Skjutsade hem Ezza och Nemo och nu sitter jag här.. Haha.. ojojoj..

Så himla skönt att prata ut med dig. Att du kan prata med mig. Att du känner att du faktiskt kan prata med mig osv.. Kändes riktigt bra. riktigt bra faktiskt =) Saknat dig mer än ja själv visste till och med =) =) =) Och det finns så många som kommer hjälpa dig igenom det här. Det kommer den dag då vi kan sitta och blicka tillbaka och garva som fan åt just den här dagen. Känns möjligen inte så idag. Jag vet.. Och du anar inte på vilket sätt jag känner med dig. Är nästan otäckt hur mycket känslor som kommer tillbaka.. Nästan skönt att känna på ett sätt.. för då har jag inte glömt!! aja.. nog om detta..

Imorgon kommer kära mormor hem. Så jag ska följa med mor min till Motala och hämta henne. Skönt för henne att komma hem. Hoppas hon kommer klara det. Och på lördag blir det att jobba en natt. Hoppas på att det blir lite mer.. Men det återstår att se...

Today it´s only 20 days left... =( Will it bring me to hell or will it bring me back to life?

Inga kommentarer: