onsdag 16 april 2008

Onsdag

Fick reda på igår att dom fick huset.. Har inte skrivit på några papper än, men det gör dom på fredag. Så nu kommer jag ha alla samlade på ett ställe. Ja, förutom bror min då. Men dom flyttar ju till Bestorp, så de blir ju närmare ialla fall. Så jag blev visst bokad som städare ett par dagar om 2 veckor. Kan väl göra nåt alla fall.

Idag vaknade ja skapligt alla fall. Skönt som fan e de.. Så när klockan var 12 trodde ja den va mycket mer, men blev glatt överaskad då halva dagen INTE gått =)
Drack kaffe hos Ezza, bidde dock lite mycket kaffe och cigg så till slut mådde ja illa.. Åkte hem och kollade posten, satt vid datorn en stund, diska och ska nu äta en liten matbit. Sen blir de väl att hitte på nåt igen.. Vad? Det vet i tusan. Men ikväll blir det hockey alla fall. Hoppas dom fixar det ikväll asså.. Annars blir ja fan sur. När ja väl har blivit så intresserad så ska dom ta mig fan vinna oxå.. Annars slutar ja nog kolla. Då blir ja sur!!! Haha, de trodde ja inte för några år sen, att ja skulle sitta här och vara intresserad av hockey och sitta och titta på.. Och definitivt inte ensam. Men så kan de gå, när inte haspen är på! Får skylla allt på Evelina =P

På tal om de ja.. Oslo.. de ligger en bit ifrån mig. Jag kör inte dit eftersom ja inte litar på mig själv och min körning. Pengar har ja inte överdrivet mycket av. Så.. De blir inte mycket av den resan som ja så gärna ville. Nej nej.. de är inte ofta det går som jag vill!! Skulle behöva råna en bank om jag skulle göra allt som jag vill. Men det säger min mamma att man inte får. Och mamma vet ju nästan alltid bäst, så det är bäst att lyssna på henne =P

Nehe.. Om man ska ta och äta sig lite mätt och sen ta tag i sig själv och kanske gå en promenad. Det skulle behövas. Ezza kanske är på med. Då får ju Nemo en prommis med, och det säger han nog inte nej till!

Ne men ha de gott folk!
Tjenixen

Inga kommentarer: