söndag 8 juni 2008

Den nakna sanningen...=)

Namn - Annicken Ingrid Karlsson Sundberg


Födelsedag - 18 Juni
Hemstad - Rimforsa
Ögonfärg - Grön/bruna
Hårfärg - Mörkbrunt
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Civilstatus - Är singel..
Stjärntecken - Tvilling
Är dina föräldrar skilda - Nej nej, dom är så kära så.. =)
Svagheter - Det har jag nog många..
Rädslor - Det finns det med gott om..
Mål för året - Skaffa jobb å familj och leva lycklig i alla min dar.
Det första du tänker på när du vaknar - Låt mej sova vidare...*Zzz*

ANTAL
Antal personer du kysst - Oj, de va en bra fråga. Ska man veta de =)
Antal syskon - 2
Antal piercings - 2 st
Antal tatueringar - 2 st

FRAMTIDEN
Namn på barn - Det är sånt som märks..
Vad vill du bli när du blir gammal - Frisk och klar i huvudet..
Drömjobbet - Ja.. den som det visste?

FAVORIT
Mat - Potatismos och ungnstekt falukorv eller raggmunk *mums*
Sport - Hockey måste ja säga =)
Djur - Katten Mitzy
Glass - Hmm.. Glassen på Bosses glassbar =)
Låt - Det varierar
Nummer - Det är ena olika
Tuggummi - Extra
Helgdag - Lördag, tror jag
Årstid - Sommar
Tandkrämssmak - Mint
Radiostation - Rix fm, lunga favoriter

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - Jo jag har ju det, men det var många år sen nu..
Blivit dissad - Har hänt
Rymt hemifrån - Ja men det gick inget vidare *haha*
Föreställt dej ditt ragg naken - Nja.. inte va ja kommer ihåg faktiskt.
Skolkat - Ooo ja
Sovit utomhus - Räknas tält ;)
Gråtit i skolan - Hm jaa, de tror jag alla fall..
Spytt i skolan - Ja när jag börjat röka och rökte en prince för fort.. *haha*
Velat bli modell - Nae, inte direkt med min kropp.. :S
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Haha jaa.. massa... =)
Sett en död människa - jaa ett par st..
Använt droger - Ja nikotin och alkohol
Ätit sushi - Ja.. riset va gott alla fall
Retats - Haha jaa nån gång har det väl hänt =)

THIS OR THAT
Cider/öl - ÖL
Pepsi/cola - Cola
Mc Donalds/Burger king - Gillar inte McDonalds nåt vidare och Burger King har ja aldrig ätit på.. Så ja måste väl säga Donkan.. Men helst ska de ju va MaX
Kärlek/sex - Det är ju två helt underbara saker så ja måste välja båda..
Choklad/vanilj - Choklad
Jordgubbar/blåbär - Jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Ehh, gitarr
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
Kakor/paj - Paj
Mtv/vh1 - Mtv
Blind/döv - Den är riktigt svår faktiskt.. Man är ju beroende av båda.. Men ja väljer nog döv..

KAN DU
Gå ner i splitt - Haha neee inte direkt...
Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors - Vet ej? Men de tror ja väl..
Nudda näsan med tungan - Nej du

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Mamma
Du pratade med - Syrran
Du msn:ade med - Theza
Du kramade - Mamma
Du skällde på - Skäller sällan.. men ja skällde nog lite om Gustav igår..

SENAST DU
Skrattade - Idag
Grät - Kommer inte riktigt ihåg...
Filmen - Vet ej?
Tuggade tuggummi - Igår
Drog ett skämt - Gör jag ju ofta.. men det är oftast bara jag som skrattar =)
Sjöng en sång - Idag

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Blå himmel, solsken, hus, bilar, gräs, träd mm..
Lyssnar du på musik just nu - Ingen, har det tyst.. bara mitt fibblande på tangenterna som hörs.
Vad har du på dej - Linne, piratbyxor och underkläder
Vad är det på din musmatta - Har ingen..

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora - Ja, det tror jag säkert
Ljugit om din ålder - Ja, haha
Bråkat utan anledning - Vet ej?

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol - Ja tyvärr
Rökt - Jaa
Shoppat - Jaa =)
Skejtat - Håller inte på med sånt larv ;)
Bakat - Ne de va faktiskt ett tag sen nu
Motionerat - Japp
Solat - Jaa =)
Haft sex - Nej jag har ju inte det..

Inga kommentarer: