tisdag 17 juni 2008

Ja vill inte.. ja orkar inte..
inte en gång till..
att du inte kan fatta att det inte var mitt riktiga jag som gjorde det..
jag är inte sån..
jag ber så hemskt mycket om ursäkt, även om det inte gör nån nytta!
men ja orkar inte mer..
ja har fått skit så de räcker nu..
och den skit jag har fått är fan ´tusen gånger värre än det du kan ha fått!

jävla "D" då.. det räckte ju med att hon kom in i rummet så visste du direkt hur du skulle skriva sen... det räckte med att du fick se henne.. men jag då? såg du inte mig? hörde du inte mig? att man kan få vara som du i dagens sverige trodde jag var olagligt.. men inte då.. inte när det gäller henne och dig!
fan jag kan spy på hela skiten..

önskar jag kunde, önskar jag vågade. Men ja kan inte och jag vågar inte..
men just nu känns det som att det vore en bra utväg..
men jag bara kan inte!!!

"Det går åt helvete med allt"

Inga kommentarer: