lördag 26 juli 2008

Ja nu är man hemma igen då =)
Så himlans underbart.. är ledig hela helgen.. men imorn bär det av mot rimmat igen då.. jobb hela veckan.. ledig torsdag, så då ska ja in till stan och träffa en tjej/kvinna som tydligen ska hjälpa mig med vart jag ska va eller nåt??Tyckte tydligen att jag skulle vart där 10.00 igår.. men se det kunde jag ju inte.. och dom idioterna hade skickat ut det ca 2-4 dar innan.. ska man inte ens bli informerad en vecka innan man ska på ett möte? tycker jag är dåligt! och det kommer hon få veta med.

Igår fick jag och Ezza för oss att vi skulle grilla.. Jo men visst.. kan vi väl.. köper kött och så.. åker till schell och ska köpa en grill... 300 spänn!! nja.. vi åker till Willys istället.. 89 kronor.. ja det tar vi sa polisen =)
åkte sen hem till mig för att hämta mina utemöbler som jag och Rikard fick en gång i tiden.. när vi skulle lasta in bordet i bilen, så gick det inte så lätt som vi trodde.. men min kära granne kom och hjälpte oss.. supersnällt!!! så vi fick allt bort det till slut.. byggde ihop bordet och grillen och så skulle grillmästaren Annicken grilla..*haha* hon som aldrig har grillat eller tänt på en grill i hela sitt liv.. haha.. hällde på "lite" tändvätska (för det visste jag att man skulle göra) och sa då till Ezza att jag inte var nån grillmästare direkt.. "men nu räcker det med tändvätska Annicken" "jaha.. okej... POFF" så va grillen igång.. "men Annicken, det ska ju stå och dra en stund.." "aj fan. haha.. ja jag sa ju att jag inte var nån grillmästare" köttet bidde bränt och mitt blev nog inte riktigt färdigt, pommesen orkade vi inte vänta på så som bidde inte heller klara.. *haha* men vi åt så gladerligen ändå =) drack folköl och folkcider.. haha.. och det gick så bra som aldrig förr ;)

Kao åker till Turkiet idag.. fan ja vill med ut och resa.. men min tid kommer med nån gång =)

Ne nu orkar ja inte redigt mer..

Nån som har något att säga?
Man kan lämna en kommentar om man känner för det..
Och alla kan det.. man klarar allt, bara man vill =)

|Annicken|

Inga kommentarer: