lördag 5 juli 2008

Mitt nuvarande liv....

Ja ni.. det består av arbete av alla dess sorter..
Mitt jobb på hemtjänsten där jag jobbar hela sommaren.. det går faktiskt rätt så bra..rätt skönt med vikarier faktiskt.. Men ja.. pissigt schema.. men det är sånt man får ta.. sen kommer jag hjälpa syrran och dom med flytten.. och så ska ja hjälpa pappa och måla staketet hemma hos dom.. så är jag nere hos mormor ibland och hjälper henne med diverse saker.. så det är fullt upp..
men nu i helgen är jag ledig.. så jobbar jag måndag å sen ledig tisdag och onsdag igen.. å sen blir det arbete tors-mån.. så ni hör ju själva vilket piss schema!!
Igår var ja hos syrran hela dan.. vi var på torgmarknaden jag, syrran, hadar, ina och siw.. sen blev det mat och hårfärgning och lek med barnen.. trevlig dag faktiskt. länge sen jag fick en dag med syrran så där..
senare på kvällen blev det hemfärd och en kaffe hos ezza.
idag blev man bjuden på frukost av fröken ezza.. sen bidde ja hundvakt.. mitt eget val asså.. så vi ska snart åka och bada.. martin är påväg hit nu.. första doppet för iår då.. lite sent, jo jag vet... (skäms på mig)

Nu är det slut på vad det nu var med J.. Orkar inte med det.. Har nog egentligen inte varit nåt.. va väl det till en början, men det dog nog ut rätt snart.. och sen så trodde ja väl att det va mer än vad det var.. men men.. sånt e livet..

Är det inte någon som har ett tips om hur man kan skilja på avundssjuka och svartsjuka?? Det skulle vara intressant att höra!

Har inte möjlighet att uppdatera min blogg lika ofta under sommaren eftersom min kära mor och fars dator är helt CP så man håller sig gärna ifrån den.. och just nu har dom den inlämnad.. bara så ni vet!!




RIP Gösta Sundberg
Saknaden är oändlig

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag har inte heller badat i år än, kommer nog inte göra de heller :P För förra sommaren blidde de inget...
Det har inte ens hunnit bli varmt, hehe:)