lördag 20 september 2008

finner inga ord.. hemskt bara!!!

Bara för att du tror att du har en bästa vän så betyder inte det att du inte är själv. för det är du... hur många man än har.. om det är en eller om det så är tjugo stycken så är du fortfarande själv!!! Men hur gör man för att INTE tro att man inte är själv? hur gör man för att inte binda sig fast vid vissa personer?? Hur gör man för att hålla käften när man är van att säga vad man tycker och tänker? hur gör man när man inte kan/vill säga vad man tycker och tänker men själv mår dåligt för att man inte gör det?? hur gör man för att bli lycklig? hur gör man för att må riktigt bra? kan man må riktigt bra??

Just nu tänker jag tankar jag inte ens vill veta om själv att jag tänker.. vill inte tänka dom.. men tankarna finns där hur eller hur... känner mig ensam utan att egentligen vara ensam...

blev lämnad... såhär... var det fel? i mina ögon.. ja... jag skulle inte ha gjort det... är det pga att jag känner som jag gör som jag reagerar som jag gör?

tårar som faller... kan inte få dom att sluta falla...
mycket tankar.. så fel... orkar inte med dom,,, men dom försvinner inte!!!

vill jag att alla ska vara som jag? NEJ.. absolut INTE!!!! men självklart tänker jag på hur jag själv skulle gjort i vissa situationer...

Theza... önskar du var här nu... skulle behöva dig mer än nåt annat nu.. Du är den som förstår mig bäst. Den som kan läsa mig innan och utan.. finns ingen annan som du! Du är min gyllene ängel.. du är den jag verkligen vet kommer finnas där hela livet.. vi kommer sitta som gamla och prata massa skit, precis som nu.. älskar dig nåt otroligt mycket. och saknar dig oändligt och önskar mer än något att du var hos mig.. att du fanns i mitt liv.. nu är du en del av mitt liv, men du finns inte här... du finns där..... men inte här, hos mig...
Men du är inte här.. så vad gör jag??

Jo jag går väl och lägger mig och försöker sova och glömma allt och hoppas på att det är bättre imorn... att allt är glömt! att det är borta.. att jag är jag igen..
men är det verkligen jag? eller vem är det?
jag vet inte? vet du? no, i don´t think so!!

sleep... and hope that everything will go away and that i wake up to a new world!!!

1 kommentar:

Tezz sa...

Älskling!!!!!! Du vet hur mycket du betyder för mig med.. och precis HUR mycket jag älskar dig... in i det oändliga!!
Du är min bästa vän och mitt största stöd... utan dig skulle jag inte vara den jag är.. and you know it!
Önskar ja kunde finnas där vid din sida var gång du behöver en axel att luta dig mot när det blåser.. men som sagt, du är där och jag är här.. men du vet att jag finns med dig i tankarna var dag, var timme, var minut, var sekund, alltid!
Självfallet kommer vi sitta där gamla och rynkiga och sitta o snacka skit o skratta så löständerna faller ner i kaffemuggen..haha
Ska nog försöka ringa dig nu..
ÄLSKAR DIG OÄNDLIGT MYCKET, NU OCH FÖRALLTID!