tisdag 9 september 2008

ojojojoj....

Har verkligen tusen saker att berätta och hundrafemtioelva bilder att lägga ut, men jag kommer ju inte ihåg hälften av vad jag ska skriva... haha... Men det kanske kommer under tiden.. Kan väl varna för att detta är ett låååångt inlägg.. för nu ska jag berätta om mina bravader i sommar och så.. ja.. har kanske skrivit en del redan.. men eftersom jag inte har bloggat så ofta så kommer jag inte ihåg så de får ni ha överseende med =)

Syrran å co har ju nu flyttat till Rimforsa.. Å jag har nog aldrig haft så mycket att göra som under sommaren 2008.. jag jobbade ca 80% på hemtjänsten i Rimforsa. När jag slutade där så åkte jag till syrran och var där och hjälpte till med diverse olika saker.. så ja har nog jobbat 150% denna sommar.. haha.. men lite roligt har det ju varit.. =) såhär såg det ut när dom fick huset.





Var även med barnen till busfabriken.. och då fick man åldersnoja och önskade att man vore barn igen.. varför fanns det inget sånt när en annan var barn för..??
Blev en sväng till McDonalds sen med =) Tyckte även Mimmi var trevligt =) (Mimmi är min moster)






Ja.. som vissa vet så har ju inte min bil (Keso) mått så bra på sista tiden.. gnisslat och ja.. lite så.. men sen så har jag en snäll broder som sa åt mig att komma in med bilen och så tog han fram värsta sprutan.. så keso fick en spruta och efter 1½ vecka så mådde han bra igen =) killen som kan de där.. =D



Ja just de ja.. Aije (syrran) flytta ju och inte nog med det så har Andreas (brorsan) med flyttat.. så dom bor i Bestorp nu och som om inte det skulle vara nog så har ju även jag flyttat.. haha... så syskonen K.Sundberg har flyttat på sig allihop =) Ja, jag trivs mycket mycket mycket bättre kan jag lova.. Känns så mycket mer Jag =) Vad tycks om min nya lya då =)







Har ju även varit fest med ja... syrran och Jens hade inflyttningsfest & 70-årsfest med ja.. och jag var köksa.. haha.. fixa med mat, dryck och snacks.. så förbannat kul säger jag bara... jävlar i havet.. det behövde jag faktiskt!! drack lite gjorde jag och det gick prima =)

Nu har jag fått mitt internet installerat av en väldigt väldigt fin kille som heter Martin =) Så nu kan jag blogga massor =D

Rökdax =)

Inga kommentarer: