onsdag 3 september 2008

Tack!!

Jo då gott folk. jag lever allt =)

Festen är över.. och det var hur kul som helst.. Drack tillomed då och det gick prima ballerina =) 15 veckor *haha* gör om det alla nerdruckna åtvidabergare =P

Och flytten är över med. Så numera är jag bosatt på Bruksgatan 28, och trivs som fisken i vattnet.

Tack underbara Ezza för allt du gjort!
Tack min älskade ängel Ante för att du ställde upp!
Tack Emma för att du tog dig tid och hjälpte mig!
Tack pappa för att du är så underbar och ställer upp jämt!
Tack mamma å mormor för allt ni gör =)

Utan er vet jag inte hur de hade gått =) *love*

Bilder på allt kommer senare..
Har inget internet för tillfället.
Hoppas de kommer igång snart, för ja saknar de =(
Men men.. sån ar de =)

Ne nu har ja inte tid.

Ha de...............................

Inga kommentarer: