tisdag 11 november 2008

?!?!?!?!






Sitter här och väntar på att Johanna ska vakna och ringa... Börjar bli lite hungrig.. Skulle kunna tänka mig en fika på Sandelius faktiskt... Dom har ju en sån underbart god macka där.. Mhh.. Men hon somna nog sent så hon är nog lite trötter antar jag =)






Tapetseraren har nu åkt iväg.. Hon har spacklat så de stinker i hela lght.. Men hon skulle komma tillbaka och spackla en gång till i em.. Sen va hyresvärden här med och limmade fast gummilisterna runt kylen och frysen, och det luktade inte heller mumma. De stod att man kunde bli dåsig av ångorna.. så jag har öppnat fönstren i köket.. kallt satan är det. Men som tur är har jag en dörr dit som jag har stängt.. =)






Jaha ja.. bidde ingen prommis med Nemo som jag hade tänkt... Det känns inte så inspirerande att gå ut när det regnar.. och framförallt inte när man inte behöver.. Skillnad om det hade varit min hund..





Funderar på att göra Mitzy till utekatt när hon flyttar hem.. Men först måste hon få lära känna Nemo lite så hon inte blir ivägskrämd om han kommer när hon är ute.. Och sen måste vi gå ut i koppel och kolla läget lite först.. Egentligen så vill jag inte det eftersom det är rätt mycket trafik här, och ja bor ju ganska nära vägen... Men jag tror hon skulle bli så mycket lugnare om hon fick va ute lite ...

Finaste!!

Mattes underbara älskling!

Älskar dig min ängel!!

Inga kommentarer: