onsdag 3 december 2008

.....

Nu har jag och Emma haft en romantisk middag som betod av råris och kasslergryta *mums* Mycket gott var det. Är nog en rätt så duktig kock när jag sätter den sidan till ;)


Blev inget besök av söta Evelina. Hon pysslade i sin lägenhet istället, vilket jag förstår!! Hoppas vi ses snart hjärtat! *miss you*


Sen har det blivit lite gubbraggning åt Ezza *asg*


Imorn jobbar jag min sista dag på min 9-dagariradvecka. Gött!! Sen blir jag ledig fredag-lördag.

Fredag blir det att ta sig bort till Yohanna för mat, vin och Lips, för att sedan gå vidare mot Sköna Gröna Gruvan =) Kommer nog bli kalas tror jag =) Ezza är med och hoppas även Emma hänger med.. På lördag ska jag äta den årliga kinamaten på Ming med familjen. Mycket trevlig tradition som mormor startade tycker jag =) På söndag är det jpbb igen, likaså måndag, men tisdag blir det ledigt igen om ja inte minns fel?


Ligger i sängen nu.. astrött faktiskt.. ska upp 05.45 igen. Lär ju säkerligen få skrapa is på rutorna =(


Ne nu ska ja läsa lite i min skitdåliga bok som jag måste plöja mig igenom.. (hatar att påörja en bok och sen inte avsluta den)


Sov så gott nu gott folk!! Det tänker jag göra!! Natti natt

Inga kommentarer: