måndag 15 december 2008

nu händer det grejer...

Pratade med hyresvärden precis.. och imorn kommer allt.. toa, handfat, blandare, duch.. allt.. hoppas bara att rörmokaren har tid med så det funkar med... Men det märks.. blir troligen klart denna vecka alla fall... tjohoo... tog bara hela 5 veckor för dom att renovera ett badrum på 1-1,5 kvm... snabbt jobbar killar... nästa gång kan ni ju försöka slå det och kanske prova att hinna allt på 2 veckor.. den människan som får den turen kan skatta sig lycklig!!

hade tänkt åka in till stan och handla dom sista julklapparna idag egentligen.. men ewe ville inte följa med, för hon hade inga pengar.. och yohanna är sjuk den stackaren!! så de får bli på torsdag istället tror jag?

imorn är det dax för jobb igen.. då börjar jag på hemtjänsten igen.. ska bli lite kul att se hur det går nu med nya schemat och allt.. börjar ju med att jobba kväll imorn 14-21 så det ska bli intressant.. =)

Ne nu ska jag prova mitt nya pilates som jag beställde av Hadar =) hoppas det är bra!!

Hej svejs

1 kommentar:

Anonym sa...

äntligen blir badrummet klart! det va på tiden. kanske kommer förbi en stund sen om jag känner mig bättre.puss