tisdag 16 december 2008

säger bara oj oj oj!!!

Blev väckt av att telefonen ringde imorse (kors i taket att jag vaknade??).
Det var hyresvärden som säger "Godmorgon Annicken. Dom ringde och talade om att dom står på bruksgatan nu och ska lämna grejer. Tänkte om du kunde öppna åt honom och tala om vart han ska ställa grejerna." Jaha.. nyvaken å dan så tar ja på min jacka och skor och knallar ut i pyjamasen och släpper in honom.. Haha!!
Så nu är det ju rörmokaren då.. Karin sa att hon hade pratat med honom igår och att han sagt att dom hade maaaassssooorrr att göra för alla vill ha klart innan jul.. Då sa jag a tt hon kunde tala om för honom att han kunde tycka lite synd om mig med tanke på att jag fått vänta på min toalett i 5 veckor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och att det skulle vara mycket mycket trevligt att få det i julklapp!!
Så vi får väl se om hon hör av sig under dagens lopp??

Sitter nu med kaffekoppen i högsta hugg och försöker bli pigg.. Känns inte som jag riktigt har gnuggat sömnen ur ögonen riktigt än.. Hatar att bli väckt sådär.. Finns inget värre!!

Tänkte att dom kunde bli klara med den den här veckan så jag kan få städa nån gång.. Känns ingen mening med det hela innan..

Kom på en sak igår när jag pratade med mamma.. Nu när Emma har flyttat så är det bara jag kvar av alla som gick i min klass... Alla andra har flyttat.. Är det ett tecken?? Hmm... Men jag trivs rätt så bra här ändå!! Och med tanke på att jag inte är en storstadsmänniska.. var skulle jag annars bo?? Visst har tanken slagit mig att flytta härifrån.. Men som sagt.. vart??? rimforsa-don´t think so... linköping-varför? känner nästan inga där? norrköping-skulle nog aldrig hända.. haparanda-visst.. följer du med så kan jag kanske fundera på saken.. men vid närmare eftertanke så.. nje!!!!!!!!!!!

Åtvid är stället för mig känns det som. Men då får jag ju räkna med att leva singel och beté mig som en 20-åring resten av livet med... meen... va fasen gör de då?? lika glad för det är jag, men gladast är nog räven =)

Vad ska jag sysselsätta mig med innan jag åker idag då?? hmm.. Ezza sover.. de flesta andra är på jobbet.. diskat har jag gjort.. städa vill jag inte göra.. tvätta behöver jag inte.. handla gjorde jag igår.. hmm... det var knivigt det här...

Har en känsla av att det blir att sitta här en stund till.. sätta på tv:n och vänta på att ezza ska vakna så kanske vi hinner ta en kaffe innan jag åker..

Aja.. Fint då.. ha de..

Inga kommentarer: