onsdag 25 februari 2009

Fröken flitig..

Har varit sååå duktig idag tycker jag..
Blev väckt av att Jörgen ringde 8.20. Tyckte väl inte att ja skulle sova längre på min lediga dag ;) Gick då upp för en kopp kaffe, gick ner och tvättade en maskin, lite frukost, städade ur garderoben så nu är det ordning igen =) Sen städat.. även hunnit med en kopp med Malin med.. Vet inte om det blir en till med henne och Yohanna senare sen med? Känns så bra när man går upp skapligt och får ut nåt av dagen.. Så jag är nöjd med dagen faktiskt.. Städat, hunnit med 3 maskiner tvätt och städat ur garderoben med.. de ni.. =)

Och snart är det dax för kryssning med =)
Den 6:e bär det iväg. Längtar faktiskt.
Hoppas denna kryss blir bättre än den förra!!
Vilket jag tror den kommer blir faktiskt =)

Ne nu ska man väl ta tag i att laga lite mat tills Jörgen kommer hem..
Han skulle se fotboll ikväll.. får väl se hur det blir med den saken?
Frågan är om han kan hålla sig vaken?
Men jag ska göra vad jag kan för att han inte ska somna ;)
Han är ju ledig imorn... =)

Inga kommentarer: