tisdag 3 mars 2009

Nedräkning...



Gårdagen var bara helt fantastiskt bra..!!!
Vaknade med ett leende på läpparna brevid hjärtat som var tvungen att gå upp en hel timma innan mig ;-) Hade sen en toppendag på jobbet, även att jag fick jobba över 30 min =) Sen var det bara att bege sig hemmåt där Mallan och Yohanna väntade snällt med kaffe, glass och raketbollar =) Såg då på filmen Patrik 1,5 som jag inte hört speciellt bra om, men som ändå var tvunget att ses.. Men den va visst bra!! Visst, inte en av dom bästa filmerna kanske. Men inte heller dålig. Tyckte den fick en att börja tänka lite på hur samhället funkar och hur svårt det kan vara ibland. Men klart sevärd alla fall =)


Sen följde flickorna med mig för att laga mat. Skulle va så att dom lagade mat åt mig. Men det fick bli som så att jag stod för matlagningen och Yohanna för disken och Mallan för avsmakningen =) Bidde bra de där.. Spagetti & Köttfärsås med massa massa vitlök. (Vi måste ju hålla oss friska nu när det bara är 3 dagar kvar innan vi lämnar hamn *hihi*)





Ska även lägga upp några bilder som är helt sjuka.. Aldrig skrattat så mycket åt nåt så larvigt.. *haha* Men det får blir senare för nu hinner jag inte..





Får börja 30 min tidigare idag för att det körde ihop sig lite. Och man måste ju ställa upp när man kan. Är ju inte så att dom ringer mig på morgonen i första hand (vilket jag är tacksam för) eftersom jag bor en bit ifrån.. Men det går bra. Hoppas på att kanske kunna sluta vi 14 idag istället för 14.30.. eller kanske ännu tidigare så man får igen... ??? Det märks!!





Borsta tänderna, sen e de full fart!!!

Inga kommentarer: