fredag 24 april 2009

Denna underbara dagen har mestadels tillbringats på Bruksgatans mest eftertraktade altan =)
Nice som fan.. Fått lite färg faktiskt. Mamma och pappa var ju här i går och då fick jag min baden-baden stol =D Så den har jag pressat i mest hela dan.. Blir nog att göra detsamma imorn tills vännerna kommer vid 13.30 tiden.. Då blir det grillning (igen) Mumsigt!
Sen har jag blivit medlurad att följa med på fotboll... Hmm.. gillar inte detta, men det är väl skoj att uppleva nya saker. Aldrig varit på fotboll så det är väl en upplevelse kanske? Sen skulle vi upp till Malin, trevligt trevligt!! Sen blir det att gå på trenätters igen på söndag 21.00 =( Nu när man har jobbat ett tag så känns det här med 3-3 inte lika tilltalande.. Känns ju inte som man är ledig nåt tycker jag.. Jo nån dag kanske.. Men inte mer.. Blir lite mycket att jobba 3 nätter och bara vara ledig 3... Men det är ju inte under så lång tid som tur är..

Ne nu har jag inget mer att förtälja.. Hej hej!!

2 kommentarer:

danne sa...

Sol, party o fotboll :-)

evitch sa...

önskar ja kunde va me på era härliga dagar någon gång....hehe