fredag 18 april 2008

Finns det nåt värre??

Hatar det där när man så gärna vill sova, men för allt i världen inte kan.
Har legat i typ 1,5 timme och vridit och vänt på mig. Va ju trött för 2,5 timme sen. Why now?
Känns som man lika gärna kan vara vaken hela natten.. Men det vore väl bara dumt kanske?!

På tal om älgskit, så blev håret bra så Emma får klart godkänt =)
Hon klippte upp det och toppa och klippte en liten snelugg, allt på min begäran efter en liten stunds överläggande =) Men jag vet inte om jag är nöjd med luggen. Skulle nog inte klippt den så kort.. eller det vore fint om ja inte hade haft en jävla virvel där.. Men det är ju inte Emmas fel så jag har bara mig själv att skylla!! Men den växer ju den med.
Har inte tagit nån bild än så det får vänta tills imorn då jag är iordningfixad.
Ska visst bli grillning hos Ezza. Trevligt trevligt! Första grillningen för iår.

Nästa lördag 26/4 så har Milla fest om nån skulle va intresserad?? De flesta va välkomna alla fall

Nehe, om man ska ta och ge sig på ett försök till.
Natti natti...

1 kommentar:

Tezz sa...

stackars lillan då... hade ingen annign om att du fortfarande va vaken då... troddu du hade somnat när ja mailade dig sista gången... så ja kollade inge ber.. men du e visst full av överaskningar din lilla filur..

Tror nog du e superfin i hårt... en skönhet klär i allt vet du väl?
Haha.. ne nu e d min tur att slå sängen!
Puss puss