torsdag 17 april 2008

Stackars...

..Lilla pluttan. Har beställt tid nu så hon ska steriliseras.. Tycker så synd om henne. Men nästa onsdag (om hon inte blir värre) ska hon in på operation. Hoppas hon blir lite lugnare då med.

Sitter nu och väntar på att Emma ska komma. Hon ska klippa mig. Får väl se om hon får godkänt sen =) Upp till bevis nu =D
Vet inte riktigt hur jag vill ha det, men det ska ju hon kunna tipsa mig om. Så vi får väl se. Kanske lägger upp en bild sen så får ni själva bedömma =)

Jävla skitmatch igår då.. Måste väl säga att HV gjorde en förbannat bra match.. Eller ja.. LHC tappade en hel del i andra perioden.. Men vi får väl se hur de går imorn? Hoppas hoppas hoppas!!
Ezza och Nemo kom och överaskade igår kväll och såg på hockeyn med mig. Sen kom även Thora och Conny. Trevlans!

J vill börja träffas igen. Vill jag? Fick frågan om jag skulle ångra mig om jag inte gjorde det. Ja, det skulle jag. Så jag vill väl.. Men ja.. Då får han fan visa att han e bättre. För ja orkar inte med mer skit.. Har fått tillräckligt det senaste 1,5 åren eller så.. Nej.. Vi får väl se hur de går? Som sagt, upp till bevis!

Vill flytta!!! Nån som vet en relativt billig 2:a som INTE är högst upp och som har balkong eller uteplats så hör gärna av er!

Take care..

3 kommentarer:

Johanna sa...

Ta huset i forsaström vet ja, billigt och bra:) hehe.. Jag tror du blir klippt bra:)

Annicken sa...

Tanken har slagit mig mer än en gång. Men det är lite för långt ifrån allt. Men tack för tipset alla fall =)

Tezz sa...

synd att J e på mallis på fredag.. annars hade ni/vi kunnats ses juh=)
Pussa