måndag 26 maj 2008

Dagen började underbart bra faktiskt. Duschade, tog en promenix ner till centrum och mötte upp mamma med arbetskamrat och två patienter. Blev bjuden på frukost på Sandelius *mums* Det händer ju inte varje dag direkt. Sen en promenix hem igen. Gjorde iofs inte så mycket.. plockade undan lite.. diskade osv.. Sen gick jag och mötte Ezza för att ta en promenix hem till henne där jag hade min bil. Blev bjuden på kaffe av Emmelie och Gröndahl =) Johanna kom en sväng och sa hej med. Kul å se dig tjejen. Måste ta en flumdag nån dag tycker jag =) det kan vi behöva, eller va sär du =)
Satt och prata en massa strunt med Ezza innan vi åkte och handlade.. Åkte runt och gnisslade lite i min fruktansvärt tråkiga bil.. Åkte förbi **** och det var lite smått pinsamt faktiskt.. men va faan... shit the same..!!
Sen har vi suttit och chattat på passagen.. haha.. fan va skoj.. vilka nötter de finns.. en som tycker vi skulle leka en "kissa-på-oss-lek" haha.. det blev många skratt faktiskt! Nice asså!

Imorn blir det mat med moster, växla pengar.. för jag åker till NORGE om bara 3½ dagar =) sååå himla underbart det ska bli att få träffa mina små änglar.. wunderfull!
Sen ska ja visst träffa advokaten imorn med, blev ju inget i helgen. Han hade inte tid. Men imorn skulle han komma..

Ne nu är det nog dax för Nicken picken att sova lite..

Ha de....

Inga kommentarer: