söndag 25 maj 2008

punkt

Tänkte ta en kväll med Ezza innehållande lite onödig alkohol.
Gick ju inte alls bra...
Gick bra till en början.. Sen hade jag ballt ur totalt.
förlåt till alla!!
Och Johanna, du är ju helt otrolig! TACK
Visste inte vad jag skulle säga när jag såg att du satt där.
Var helt sjukt skönt att veta att man inte var själv.
Trodde ju det först. Men så var inte fallet.
Så nu kära vänner såhär dagen efter och allt..
Så sätter jag punkt för alkohol.
Blir inget mer nu.. Jag tål inte att dricka!!
Jag får panikångest attacker och blir helt fel i huvudet.
Vet inte vad jag gör. Slår, sparkar, skriker.. u name it!
Men det är inte jag. Jag menar det inte! Så förlåt till alla som blev drabbade!!!

Ligger nu i soffan med världens huvudvärk, mår illa och har ångest!
Hade tydligen slagit i huvudet rejält igår. Dom ville röntga mig på US. Men ja ville inte.. känns inte som de ger nåt.. men nu i efterhand ångrar jag att ja inte gjorde det. Kan ju ha fått hjärnskakning eller inre blödningar eller nåt.. Men det visar sig väl i så fall...

FÖRLÅT!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du va aboslut inte elak mot någon. Hoppas du mår bra nu iaf. Tänker på dig och hoppas du är rädd om dig. Kramar Johanna