torsdag 22 maj 2008

Nedräkning =)

Ja, den har börjat =)
Imorn är det bara en vecka kvar tills jag åker till Norway =) =) =) Ska bli sååå himlans skoj.. Längtar massa.. Få träffa mina tjejjor. Och umgås med dom en hel helg. Underbara tanke =) Som faktiskt ska bli verkligehet om EN VECKA =D
Och jag verkar ha saker att göra till dess med..
imorn blir det jobb.. helgen tillbringas med my lover Ezza =P Och så kommer advokaten nån gång under helgen med (förhoppningsvis)
Just de ja.. mormor fyller ju faktiskt 78 på lördag med, så de blir att fira henne en snabbis osså. Måndag vet ja väl inte redigt? Inte Tisdag heller.. va fan.. ja som trodde ja hade bokat varje dag, men tji fick jag. torsdag vet jag att jag jobbar alla fall... seeen såå ååååkkkeeerrr jjjaaaaggg =D =D =D =D =D

Måndagen den 2:e, dagen efter vi kommer hem från Norge. Sitter jag och skakar som ett jävla asplöv, är nervös, svettas, har gråten i halsen, känner mig vilsen, övergiven, ensam... you name it!! vill verkligen inte!! Räckte med att F va där så kände jag allt smyga sig på. och jag var inte ens där.. inte ens i närheten.. men sekunden jag slog upp ögonen, föll mina tankar direkt på F. Nervös halva dan, för nåt som inte ens rörde mig.. det är rätt sjukt! Men så var det.
Nåt som jag måste ta mig igenom, ytterligare en gång, vare sig jag vill eller inte.

Theza- är så jävla glad för din skull... äntligen har du hittat ett jobb du verkar trivas med, både med personal och allt verkligen. Och inte nog med det, så har din babyboy flyttat till dig. och som om inte det skulle räcka. nej, farmor börjar bli bättre, vilket innebär att din kära far kommer att lämna landet. han flyr sin kos helt enkelt. och då blir du och Onas själva.. helt själva i stora hemska Peking =P
Kan ju inte bli bättre.. =) Önskar er all lycka och välgång <3
Hoppas ni kan komma och hälsa på nångång med.. även om ni får åka buss.. (blir rätt dyrt för er om jag ska komma och hämta er och skjutsa tillbaka er. bensin är inte billigt idag, och slitage vet vi ju att det blir på min konstiga bil *blink*) Skulle va himlans roligt alla fall.

Nehe.. om man ska lägga sig och lösa lite sudoku och sen sova. Tänkte gå upp skapligt och gå ut och gå imorn förstår ni.. (har tittat på "Du är vad du äter" ikväll)

Ha de.....

Inga kommentarer: