onsdag 21 maj 2008

Glass glass glass

Det är verkligen nåt man får om man åker och besöker smultronstället i Söderköping. Vilket var precis det jag, milla, thor, theza & onas gjorde idag =)
De va nice.. Fick ett infall och bara ville göra nåt.. tyckte ju självklart att sörping var ett perfekt ställe att åka till. för ja kände att ja ville träffa min älskde vän thereze och jag vet även att hon längtat efter att åka till just smultronstället. och det tyckte jag passade idag.. så det var bara att packa bilen full.. och det blev den verkligen.. är faktiskt rätt trångt att sitta tre st bak i bilen =) men de gick ju bra.. trevlans va de alla fall. sen följde vi med upp en sväng. satt och tjöta lite med pappa tommy.. å så kom vi in på alla våra fester vi hade under gymnasietiden.. fan va roligt de va.. vill ha de där igen.. vet att de inte går. men satan va kul vi hade =)
Sen bar de av hemmåt igen.. åkte upp till ezza å sa hej och tog en cigg med henne.
ska sova nu tänkte jag.. ska in med Mitzy pluttan till sjukhuset imorn.. hon ska få sin andra spruta mot kattpest.. sen blir det att äta nåt gott hemma hos mammi.. ska jobba tors och fre.. usch.. känner inte för de.. inget roligt där längre.. bara massa tjafs och strul ju.. =(
Men men.. sånt e la livet..

Ne sängen skriker på mig nu, så det är bäst att nanna kudden.

Ha de bra och tack för en rolig em/kväll =) måste göras om tycker jag =)

Natti natti

Inga kommentarer: