lördag 3 maj 2008

Fel...

Såg precis en reklam om nån kräm som skulle göra en slankare.. Asså varför gör man reklam om nåt sånt för? Herregud.. denna värld är ju så dubbelmoralisk så de finns inte.. Ena reklamen är om att man ska vara sååå smal och att man ska vara sååå snygg och den andra om massa onyttigt skit såsom chips, cola, hamburgare osv osv.. asså visst.. det är väl upp till en själv hur mycket av sånt skit man äter osv osv.. Men fan asså.. blir så irriterad påt..
Inte lusigt att människor går omkring och har dåligt självförtroende, svälter sig själva och mår piss.. Mår man bättre bara för att man är smal och är man snyggare bara för att man är smal? Kan man inte må bra om man är mullig/tjock eller va snygg om man är mullig/tjock? JO, det kan man visst de!!!!!! Jag är inte speciellt smal, men jag mår inte dåligt för det. Är jag ful bara för att jag har lite hull? NEJ, det tycker jag väl inte. Självklart finns det dom som mår bättre än mig och är bra mycket snyggare än mig, men det beror ju inte på att jag är mullig och dom är smala.
Jaja.. blir bara irriterad på sånt. Har så många ja känner som mår dåligt pga sitt utseende och jag har själv varit där.. Men va faaan!! Man blir ju aldrig nöjd i alla fall.. Ja menar.. det är ju nåt som kommer från insidan, eller hur? Eller jag upplever det så alla fall. Träffar jag en person som ja inte tycker intresserar mig till utseendet, men sen börjar prata med den personen så kan den bli hur fin som helst i mina ögon. Tror faktiskt det är så för rätt många. Men visst, jag vet oxå att det första man lägger märke till är utseendet.. Tyvärr! Men så är det, det går inte förneka.. Finns dom som säger att dom inte alls lägger märke till utseendet, men ja tror inte riktigt på det faktiskt. Men det är ju bara jag och mina tankar och åsikter.

Bidde en redig slappdag idag. Satt hemma till typ 18, sen åkte man upp till Ezza och hoppades på att Ewe skulle dyka upp. Men ikke de ikke.. Nej hon åkte till Odensvi och drack vin istället, dumma hon!! Men hon dyker kanske imorn istället =)
Sen satt jag där och drack kaffe och busade med Nemo (hundrädd som jag är) Lite läskigt var det faktiskt, men de gick rätt bra ändå =)

Hoppas J kommer nästa helg, skulle va riktigt trevligt faktiskt. Men det märks väl. Tänkte kanske om man kunde grilla lite eller så då. Men som sagt, vi får väl se???

På tal om hästbajs med då..
Fuck vad det märks att sommaren börjar komma.. Fan, folk gör ju slut till höger och vänster.. okej, lite överdrift kanske, men shit asså... Who is next?? Eller är det stopp nu?
Fick ett mess från C idag där han sa att dom hade separerat... Men det var tydligen ett tag sen, men ialla fall... Men jag gör inte slut med nån alla fall.. Fan va gött det är att va singel egentligen, men shit vad man saknar närhet, ömhet osv osv... Jaa.. aldrig är man nöjd, det är ju bra lustigt!

Ja nu har jag skrivit av mig lite.. De va gött =)

Ta hand om er mina kära läsare och njut av sommaren som är påväg med stormande steg =)

1 kommentar:

Tezz sa...

Jaaa,,,, jag vill grilla nästa helg... o spela kubb.... o ha d trevligt...=)