söndag 4 maj 2008

Tack!!

Idag har Ezza gumsan hjälpt mig med mina blommor. Och så gjorde hon om lite i mitt kök.. Blev riktigt bra faktiskt. Hon är bra på de där med inredning å sånt.. Så TACK så mycket gums!!!!!
Så ja har planterat blommor, fixat, dammat, dammsugit, handlat för 800 spänn... Riktigt duktig känner jag mig faktiskt =)
Så imorn ska ja va duktig igen och putsa fönster å så.. Mhh.. måste ju bli lite fint här till helgen tänkte jag.. Eller ja.. för min egen skull med såklart =)

En annan sak dom har tagit över min tankeverksamhet är alkohol!!!
Man måste verkligen vara riktigt riktigt försiktig när man är ute. VART man än är.. Är inte svårt att stoppa ner något i drinken/ölen/cidern...
Har en vän som troligen blivit utsatt för detta. Har kanske själv med blivit utsatt för det. Men man tar det inte på så stort allvar innan man själv råkat ut för det tyvärr! Men tänk er för.. Det är fortare gjort än man kan tänka sig! Och tänk inte att "det händer inte mig" för det kan det visst göra. Vad är det som säger att just DU inte skulle kunna råka ut för det??

Ne.. ta hand om er nu. Och tänk er för när ni dricker.

Puss i ljumsken

Inga kommentarer: