måndag 5 maj 2008

De va väl för väl....

Kom precis hem från Ezza.. Jag och Emma åkte dit och drack kaffe. Trevlans..
Evelina var här en sväng idag med.. Tog en kaffe hos mig, åkte ner till kiosken och tog en kaffe till och sen var det dax för henne att åka till mamsen och prata lite med dom innan dom skulle åka tillbaka igen...

Jaa.. jag säger bara att det är tur att det kan ordna sig för vissa =)
Är numer inte sambo med någon förutom min katt.. =)

Tänk om det kunde ordna sig lika bra för alla... På ett eller annat sätt...
Vid närmare eftertanke så vet i fan om detta kommer funka... asså.. det är ju inte det lättaste förhållandet man ger sig in i om man säger så... Vet inte om ja skulle palla med det? Men.. man vet ju inte innan man har provat.. vet ju inte ens vart det leder.. men tankarna snurrar!

Just de ja... Om det är någon som kan servera och är sugen på att åka till norge och jobba så hör av er till mig eller Ewe.. Det är tydligen kris!!! Nemas problemas att få jobb...

Ne om man ska ta och nanna kudden och gosa lite med min håriga sambo då =)

Ha de...

Inga kommentarer: