tisdag 6 maj 2008

Aldrig porslinskrukor

Nej ha inte det om du har en katt som min!!!!!!!
DOM GÅR SÖNDER!!!!
Fan asså.. hon tog sönder en av mina FINA krukor!!
Jävla skit!! Är måttligt glad på henne nu kan jag lova...
FAN FAN FAN!!!!!!!!
Inte hela världen. NEJ JAG VET!!
Men fan lika irriterande ändå...
Fan, får hon ett ryck så behöver hon väl inte springa som en jävla dåre i fönstren.
Hon är väl inte blind, hon ser väl att det står saker ivägen..
Men nej nej... det är ju så mycket roligare och springa i fönstren och välta krukor och se matte bli arg.. ojojoj så roligt det är!!
Om nån har funderat på present till mig när ja fyller år så önskar jag min fina krukor, bara så ni vet!


Dumma dumma kisse!!! Matte-hjärta-Mitzy.... inte just nu alla fall!!

Matte-hjärta-Mitzy om en stund när hon är helt slut och ligger och sover.. yesbox!

The end.........................................

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, djuren är för härliga ;) var glad att hon inte får rycket och biter sönder alla dina skor o grejjer iaf, som pluttas gjorde ett tag. kram

Anonym sa...

ja på v-liden. fast mellan lördag-söndag :)