torsdag 8 maj 2008

Skiter it

Orkar inte lägga ner nån energi...
Så är det...
Säger som jag sagt förut..
Vill nån träffa mig så får dom väl höra av sig..
DET GÄLLER ÄVEN DIG MR!!!
Skiter it nu.. Not my lost!

Grillning på lördag?
Ja kanske? Vill ju de alla fall..
Men vi får se...
Inte på humör nu asså... blä blä blä!!
Fan... ja vill inte va här.
JA VILL HEM!!

Skit på jobbet.. dom vill att jag ska va med på p-mötet nästa vecka och ta upp en sak som är fruktansvärt irriterande gällande en personal..
Men ja vet i fan.. Känner inte att det är mitt problem egentligen.. eller jo, problem e de ju.. men inte mitt ansvar.. bara för att dom andra inte vågar säga nåt!
Men vi får väl se vilket humör jag är på och om jag är snäll???

Jobba natt imorn.. gött!! sånt gillar ja =)

Orkar inte mer nu.. sovaaaaa!!!

hej svejs

Inga kommentarer: