torsdag 29 maj 2008

Imorn bär det iväg... MOT NORGE =)
Fy fan va gött de ska bli.
Få träffa mina tjejjor.. *sakna*
Klockan åtta noll noll ska jag vara i Tannefors hos Britt å Gutte.
Klockan sju femtion ska jag hämta upp Anna vid Brasken.
Britt skulle ta med räkmackor och jag fixar med kaffe <=)
Så himlans skojsigt.

Måndag då.. det är ju nåt jag inte riktigt kan släppa, hur gärna jag än vill.
Det gnager sig fast i huvudet även att jag har skrapat bort det. Men lik förbannat så är det tillbaka lika fort. Kan inte göra nåt åt saken. I KNOW! Men WTF.. De går som de går helt enkelt.. Men sitter där och äter mig innifrån gör det fan imej ändå!

Vill bara tacka alla som hjälpte mig i lördags, helt otroligt. Folk som inte ens känner mig stod vid min sida. Skiter fullständigt i om det var av omtanke eller ren nyfikenhet. Och varsegoda.. nu fick ni nåt att snacka om.. alltid roligt att bidra med nåt =) Eller vad säger du Linda.. !!

Nehe.. nu ska jag ta och tvätta av min polliga bil.
Det behövs, eller hur Jezzica Nerf ;) =)

Ha de...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns folk som säkert "ställde upp" i ren nyfikenhet. Men jag hoppas du nu inte tror så om mig. Men hoppas du mår bra nu iaf och du får ha det så jätte kul i Norge nu:)Ha de fint. Kram Johanna