söndag 18 maj 2008

Lite skoj tyckte jag =)

Ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Alex Pettersson- Jo då det har jag. Min första pojkvän =)

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20? Charlotte- Ja.. vi pratar när vi träffas, typ.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Emelie- Jaa.. Vet inte om ja ska de??

ÄR NUMMER 18 SÖT? Camilla- Jo då, hon är rätt gölli =)

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33? Emil Jacobsson- Kommer inte ihåg, men de va nog "vilken tönt" haha ;)

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? Annicka- På jobbet

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN? Anders- Nej och det gråter ja inte för.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? Björn- När vi stöter på varann troligen

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13? Ante T- Jo vi känner nog varann rätt så bra =)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Andrea- Nej det har jag faktiskt inte.

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Ante L- Jo det skulle ja väl

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM? Hanna- Om allt möjligt. Skola, jobb, killar, mående osv osv...

KÄNNER DU NUMMER 1? Min advokat- Nja.. inte direkt

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Bror- nja.. vi kramas inte

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION? Anita- Hon är min tant på arbetsförmedlingen =)

1 kommentar:

evitch sa...

den va rätt kul då=)