måndag 19 maj 2008

Snodd =P

Röker du: Jaa, tyvärr!
När körde du en bil för första gången: När ja övningskörde med far min första gången, 16 år gammal.. haha.. vilket minne =)
Haft sex på en offentlig plats: Hmm.. Shh.. berätta inte för nån =P
Blivit arresterad: Vilket ordval.. haha.. vet inte om de räknas, men ja bidde satt i fyllecell...
Pappas namn: Kjell brell kanonsmäll =)
Mammas namn: Marie-Louise
Syskons namn: Ann-Louise & Andreas
Smeknamn: Anka *usch* och Nicken
Födelseort: BB i Linköping
Du om 10 år: Hatar sånna frågor.. kan väl inte ja veta? Mina drömmar går inte i uppfyllelse alla fall =(
Vad tycker du om att få: Kan inte rabbla allt här.. finns ju 1 000 000 saker ju =P
Piercingar: (Öronen) Näsan, tungan
Brukar du sola: Ja då, när vädret tillåter eller när ja får ett infall och solar solarie =)
Största svaghet: Hm, att ja inte är så självständig, hänger gärna upp mig på en person. Kan vara för ärlig ibland. På tok för mycket drömmare. Fler finns de säkert, men ja..
Starkaste sida: Att ja är ärlig.
Du hatar: Massa.. oärlighet, falskhet.. + massa massa mer..
Hur mår du idag: Efter omständigheterna rätt så bra... Lite uttråkad bara..
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: Nje.. för mig spelar det ingen roll..
Är du smart: Haha... ja ibland kan ja väl va de.. ja har väl mina ljusa stunder :D
Kysst en av samma kön: Självklart.. haha..
Kan du vara på en fest utan att dricka: Ja, de e la klart.
Varit gift någon gång: Nej du.. det har ja inte hunnit med än =P
Haft ätstörningar: Nja.. äter lite mycket ibland.. men inget annat =P
Var är dina föräldrar födda? Mamma i linköping tror ja.. å pappa med.. kanske? vet inte riktigt.
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Sundberg, som nu =) "Tummen upp för Sundberg" =)
Husdjur: Ja, Mitzy =) Min älskade lilla kissemisse
Vad är du allergisk mot: Mjölk.. men de e nog bättre nu =)
Hur många par skor har du: Har inte räknat och tänker inte göra heller.
Hur många vinterjackor har du: 2 eller 3
Hur många vårjackor har du: 1 tror jag?


Har fastnat för att göra sånna här.. haha..
Snor dom från andra så det är inte ja som gör frågorna.
Lite skoj är det ju faktiskt =)

Inga kommentarer: