söndag 8 juni 2008

Herre....

Gårdagen var trevlig.. Blev en tripp till staden med Ezza, Emma och MP..
Shoppade lite.. Hittade till slut en bikini =)
Sen åkte vi hem och kom fram till att det skulle bli grillning hos Johanna & Mats.
Så det bidde det med. Mycket trevligt faktiskt. Va Ezza, MP, Karlsson, Johanna, Mats, Jag, Johannas pappa Kalle och sen kom även Pelle och Käkke.. Tyckte vi skulle gå till Bysjökrogen där det var blues på menyn.. Sagt och gjort, så åkte vi dit. Men de va inget vidare tyckte vi, så vi drog vidare mot Gruvan..
Väl där var det MASSSA polacker.. Säkert 15-20 st..
Och så bidde de lite bråk..
Bråk nr 1 bestog av svensk och polack.. Slutade rätt bra.
Bråk nr 2 bestog av 2 svenskar, Gustav äckel och resten...
Började med ett oprovoserat slag på MP.. Sen var det hela igång i princip..
ALLA drog sig vidare ut.. Väl utanför så var det ju inte slut direkt.. Det var typ alla mot Gutav (som inte är nåt viiidare omtyckt) Slutade med att polisen kom och tog med sig Gustav och hans konstiga flickvän.. Efter ca 10-15 min kommer han tillbaka det jävla puckot!! Ställer sig och gör sig så fruktansvärt katig.. (han är inte speciellt biffig bör tilläggas) Å så va de igång för andra gången.. Han blir indragen på gruvan av vakterna.. Men när han väl kommer ut igen så går han fram till Karlsson och säger "Är du nöjd nu *smack*" Polisen kommer återigen och Gustav går direkt fram till polisbilen, öppnar dörren och sätter sig.. Jävla idiot asså.. Då blev han alla fall inskjutsad till stan.. Hur jävla fel i huvudet kan en människa va? Han vet ju om att han blir katig och jävlig på fyllan, han vet om att han inte är nåt vidare omtyckt, och han vet vad som händer om han gör nåt (åker in) Så jag fattar inte hur felskapt en människa kan vara när man gör så?
Är ´ju nästan synd om en att han inte fatter bättre.. Men men.. Hoppas att alla inblandade anmäler aset.. För det är tråkigt för omgivningen när han är ute.. Man vet nästan vad som väntar så att säga..

Var helt chockad när ja kom hem inatt... Ja skrattade och var helt paralyserad om vartannat... Jag gjorde ju inget men det var nog att stå och se på skiten.. Inget allvaligare hände ju som tur var.. Det var ju ingen som skadade sig allvarligt va jag vet!?!

Ne nog talat om detta!!

Idag fyller min kära moder år.. GRATTIS!!
Så dom har varit här idag och ätit mat och druckit kaffe.
Åkte precis.. Vi var borta och kollade in min nya lägenhet =)
Dom trodde att det kommer bli skitbra å att ja kommer må mycket bättre.
Och jag är villig att hålla med föregående talare faktiskt =)

Ne nu skiter jag i detta..

Ha de...

1 kommentar:

Tezz sa...

Grattis mamma Sundberg